Sunday, March 27, 2011

Pertama Kali Berjualan




Hari selasa aku dapat panggilan dai FIFY pusat epal pelawa aku menjual hasil kerjatanganku dimasjid kg melayu. Apa aku nak jual ek.. Biasanya aku hanya ambil tempahan baru buat kerjatanganku. Maklum la masa kerja yang panjang cuma sabtu dan ahad aje aku free nak buat hasilkerja tangan ku.Hah nie ade sikit sepitrambut aku prepare nak jual kat pasar karat jb. tapi kwn aku x hubungi ku.. so blh la aku jual nnt. Terjual gak satu masa nie. Permulaan yang bagus alhamdullilah.
Ini coin purse frame buatan tangan dari kawan baik aku. masih dalam simpanan. Kalau ade sesiapa berminat. leh contact email aku. Harga RM40.00 tidak termasuk pos. Dibuat dari japanese cotton.

Coin purse nie aku buat hari khamis , hari jumaat baru siap. Bahan dari american cotton , ade batting dan free quilting. harga Rm30.00 ( tak termasuk pos). contact saya:)..Frame Handbag hasil kerja tangan kawan aku RM100.00(tidak termasuk pos) dan tali kulit. bahan japanese cotton with bathing.

Yang nie hasil kejatangan aku terjual masa tue. Purple dot american cotton. Free love quilting dan bathing.



Dan last sekali dalam masa seminggu tue aku siapkan recycle pouch bag.. pencil case. Dan terjual 2 masa tue.Peh.. berbaloi gak masa 3 jam aje aku berjualan. Sekurang-kurangnya ade la pengalaman berdepan ngan customer.Malu pun ade.. tapi senyum aje nak hilang rasa gementar.

No comments:

Post a Comment