Sunday, April 29, 2012

Tote Bag Jeans


Alhamdullilah rezeki tempahan craft dari kawan-kawan sekerja. Inilah permintaan kawan baikku diana yang siap melakar design tote pilihannya seperti dibawah. Aku cuba memenuhi permintaan diana.. walaupun ambil masa sebulan aku nak siapkan ..coz masalah kesihatanku.

 Inilah gambaran tote bag lakaran diana. Kali nie aku gunakan kain jean beli dikedai jahitan berhampiran taman aku. Harga rm18.00 semeter. Aku juga membuat patern quilt yang berbentuk petak2. Masih ingat butang2 yang kak nor kasi tempohari dulu.. aku gunakan untuk menaik seri tote bag nie dengan tiga kuntum bunga.hehe mcm x sama aje ana....


Bahagian dalam beg ada kocek berzip dan kocek biasa. Diana juga meminta zip dibahagian atasnya. Bag dah siap malangnya bag nie x dapat kat diana kerana dah direbut oleh yatie.. Sebagai ganti aku dah buatkan diana bag ganti seperti post aku yang sebelumnya.



No comments:

Post a Comment