Saturday, April 26, 2014

Water Bottle Carrier

AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT
Assalammualaikum dan salam sejatera untuk rakan crafter dan pengunjung blog saya..Makin lama semakin kurang pula saya mengemaskini blog saya.Masa yang semakin pantas berlalu mengekang saya untuk mengemaskini blog kesayangan saya nie:( Ok rakan-rakan semua nie "water Bottle Carrier" saya untuk 2 liter air. Senang tuk gie pantry.. sekali jalan tuk satu hari..Semua dari kain jeans dengan corak "snow ball".. 
AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT
Dan yang ini ada kawan pejabat yang berminat dengan warna sama seperti warna botol air tue..Warna mesra alam hijau..terima kasih puan maheran.
AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT
Dan yang akhir sekali untuk sicomel anak puan maheran menggunakan fabric kain panel..Ok semua selamat bercuti hujung minggu.. semuga idea-idea crafter semua mewarnai dunia kraft diMalaysia :).

No comments:

Post a Comment