Saturday, January 25, 2014

Pencil Case


AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT
Assalammmualaikum dan selamat sejahtera untuk rakan crafter dan rakan-rakan yang sudi menjengah keblog saya. Lama betul menyepi diri ..maaf yea laptop saya dah lama x berfunsi..Alhamdullilah rakan sekerja MIS sudi nak baiki dapatlah saya menulis semula diblog craft kesayangan saya. Masih belum terlambat walaupun telah 24 hari kita melalui tahun baru 2014 untuk mengucapkan selamat tahun baru.. Semuga tahun nie apa jua bidang yang kita usahakan menghasilkan kejayaan. Wah panjang lebar intronya.. 
Masih lagi mengekalkan penggunaan jean terpakai tapi baru saya ubahsuai menjadi tempat simpanan alat tulis untuk adik dan kawan-kawannya.
AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT
Tempahan  nie untuk cikgu-cikgu sekolah adik , semuga mereka berpuashati dengan kerjatangan saya.
AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT
Ini untuk adik saya"ana". Terima kasih kerana sudi buat promosi kerjatangan kakaknya. 
AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT

AZAHSULAMNCRAFT
AZAHSULAMNCRAFT
Yang akhir sekali hadiah adik untuk rakannya yang akan berpindah sekolah. Selamat menjamu mata hasil kerjatangan saya , kalau ada yang berminat boleh lah buat tempahan^-^..

No comments:

Post a Comment