Sunday, December 23, 2012

Pad Holder

Inilah Kumpulan TARA K-Pop perempuan yang popular dari korea. Baru-baru nie ada buat persembahan di KL.Apa pulak kaitan K-Pop nie ngan tajuk aku....
Officemate aku peminat setiap kumpulan nie masa aku  promote akunya Pad Holder .. dia ade minta aku buatkan 3 pad holder nie.. aku ingat nak buat ape ..rupanya nak kasi kat 3 orang kumpulan TARA nie.. Jiyeon, Eujung dan Onjey.. Coz pada konsert nnt dia salah seorang peminat yang akan dapat jumpa terus ngan kumpulan TARA nie. Nak tahu harga tiketnya RM650..
Walaupun aku juga peminat tegar korean drama ..tapi aku kurang mengikuti muzik popnya .
azahsulamncraft
Inilah Pad Holder  yang aku buatkan untuk mereka applique menggunakan kain felt dan sulam nama nya.Bahan dari kain coudroy. Applique nie adalah daily download dari adorableapplique. Agak-agak suka tak mereka ngan hadiah yang simple nie
Eujung
Jiyeon
 Gambar penyanyi pop yang dimaksudkan .. gambar nie aku search kat internet.. cutekan mereka...


No comments:

Post a Comment