Thursday, April 12, 2012

The Cups and Saucers Quilt Tote Bag

Salam sejahtera semua..nampak cam pelikkan nama tote beg nie. Sebenarnya nama tue saya ambil dari nama pattern patchwork untuk saya buat tote bag nie. Disebabkan kain jeans nie saiz dia kecil2 jadi saya terpaksa mempelbagaikan patternnya.Tempahan dari rakan sekerja yang amat meminati denim bag. Thanks diana sanggup menunggu lama untuk mendapatkan bag nie.
 Kerana sanggup menunggu dibahagian dalamnya aku buatkan kocek yang ade butang dan zip sebelahnya.Diana juga meminta zip dibahgian atasnya. Nie yang agak susah aku nak buat. Aku buat jugak tapi x penuh.
Inilah pattern yang dimaksudkan sebelum aku transform dia jadi tote bag. Bag nie juga aku quilt dan ade batting biar nampak tegap sikit. Saiz dia 12X12 x3.5in.OK diana harap suka ngan beg nie...  leh la tempah lagi ya.. Sebenarnya ade citer aku nak beritahu pasal bag nie.. Nnt aku tunjukkan bag yang lagi satu.

No comments:

Post a Comment