Saturday, February 11, 2012

Pelbagai Wallet dan Purse

Dec 2011 aku gie lagi Pesta Buku Popular kat Danga City Mall. Masa tue gie dah kul 8 malam ..orang memang ramai.. Dalam kesuntukkan masa aku gie cari buku craft la.. Dalam belek2 tue aku berkenan ngan buku nie ..Tak ada tajuk dalam English aku agak aje .. Pelbagai Wallet and Purse.
Harga RM 37.00 selepas diskaun. Harga asal RM57.10. Belek2 kat blog craftbuddy heheheh harganya lagi murah.
Tengok gambar Purse dan Walletnya geram .. Cantik2 belaka.. Dalam hati tul ke aku boleh buat nie.
Cuti Tahun Baru Cina aku try satu purse .. Peh seharian membelek dia nya instruction.. Jahit tetas.. jahit tetas tak menjadi. Hanya berpandukan gambar aje.
Tengok tue magnetic button pun jarak dia kedalam. Tak pea pratice make perferct (tiru dialog vanilla coklat). So nie aku punya purse la.

Apa yang menyebabkan aku asyik menetas coz nak sambungkan kocek duit siling tue dibahagian tengah.. Satu lagi piping dia agak besar so bahagian tempat letak kad tue agak kecik sikit. X pea yang kedua nnt aku dah tahu cam mane nak adjust. Apa pun aku berpuas hati seharian menyiapkan purse nie.

1 comment:

  1. hahhaha....x pe janji rajin nak buat ....ni asyik buku tapi tak buat-buat

    ReplyDelete