Sunday, December 25, 2011

Handmade Patched Bags Book

 Aku memang tertarik ngan handmade dari rakan-rakan crafter terutama dari taiwan. So bln lepas aku gie la kedai buku popular di Jusco tebrau. Gie belek2 buku craft tengok yang senang  buat dulu. Yea.. nie dia buku yang simple berharga RM40.00.
Nie dia hasil kerjatanganku dari buku yang aku beli tue..Walaupun x kemas lagi aku berpuashati. Pemegang Kunci untuk diri sendiri.

Yang nie sebenarnya coin purse ,coz saiz dia kecil sangat aku ubah jadi pemegang kunci gak.. Manalah birdie nie nak terbang.Masih lagi menggunakan 'recycle jean'aku untuk buat pecubaan.

Nie la langkah2 yang ade dalam buku tue simple dan mudah mengikutinya..walaupun aku x faham ape yang tertulis dibuku tue.Hehehe tengok gambar aje la..



4 comments:

  1. Semlm pergi juga popular ioi tapi x pula g belek2 buku craft.ingatkan tak ada

    ReplyDelete
  2. suzie cuba tanya sales assistant dia.. dulu pun saya tercari2 buku nie.. cakap dia buku craft dari taiwan..rasa nak beli semua..tapi harganya hehehe..

    ReplyDelete
  3. wahh berbaloi dapat buku terus buat.. saya ni dapat buku belek2 n tenung he memanjang, buatnyer idok

    ReplyDelete
  4. These little zipper bags are so CUTE!

    ReplyDelete