Saturday, October 1, 2011

Flying Geese Bag Pack

Satu lagi pattern patchwork iaitu "Flying geese"aku try untuk membuat beg pack. Saiznya agak kecil 12"X14". Muat untuk masukkan baju sepasang. Masih lagi menggunakan recycle jean. Kali nie combine warna coklat dan hitam.
Hehehe...beg nie untuk aku bawa semasa gie team building pada 9 Sept 2011 kat Pulai Desaru. Masih mood raya lagi .. ramai yang menolak coz nak gie rumah terbuka. Aku .. memang suka gie aktiviti yang bergini. Aku juga dilantik sebagai ketua team.Team kami ialah "One Team". 

Persembahan dari group kami .. hehehe tarian lagu dari"Lady Gaga". Aku yang tak pandai menari nie hentam saja la.Siap pakai rambut palsu dari tali rapia.(tali plastik).

Sessi perbincangan untuk membuat aktiviti "outdoor".. Ada gaya cam explore Race. Masa tue hujan kat luar.. basah kuyup gak kami.
Gambar beramai2 sebelum aktiviti dijalankan. Tengok semua "banner" dibuat dari bahan2 recycle. Banner yang besar tue dari kertas surat khabar aje. Walaupun group kami tak menang kalah 2 game.. tapi kami enjoy..

No comments:

Post a Comment