Saturday, August 27, 2011

Patchwork Schlep Bag

Kali nie aku try tutorial dari http://www.sentimentalstiches.com./ Beg yang sangat mudah dengan menggunakan teknik 'shortcut' patcwork. Saiznya aku kecilkan sedikit iaitu 6" untuk setiap petak.Masih menggunakan 'recycle jean'. Tengok nielah beg gie keje aku .. dah kocak dah.. So beg schlep la.. penggantinya. Semalam waktu balik kerja ada dua orang officemate puji bag nie .. Cantik .. termasukla engineer aku.. Heehehe senyum ajela kena puji.
Aku cuba ubah suai sikit tengok gambar atas dan bawah tak sama kan..



Aku tambah snap button ditepi bag. Jadi bila butang diketip jadi la seperti bag diatas. Nie kalu dalam bag aku x banyak barang nak disumbat.


Tengok apa barang yang mesti aku bawa dalam beg gie keje aku. Tentulah purse, Handphone, compact powder, lipstick, pantiliner(incase masa shopping ke 'terpriod') kunci rumah ,tissue dan payung.
Ngam2 penuh bag nie. So rakan crafter boleh cuba tutorial nie. ^-^.

No comments:

Post a Comment